.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنار گذاشتن دولتی ها از هیئت امنای دانشگاه آزاد

به گزارش شمال نیوز به نقل از رسالت، پس از چند سال كه از طرح پرونده دانشگاه آزاد و تلاش دولت براي نفوذ در مديريت دانشگاه از يك سو و مقاومت هيئت موسس دانشگاه براي جلوگيري از اعمال نظارت در آن مي‌گذرد شنيده‌ها حاكي است سرنوشت اين ماجرا به مراحل نهايي نزديك شده است.

قرار است به زودي مواد 5 و 10 اساسنامه دانشگاه آزاد در دستور كار شوراي انقلاب فرهنگي قرار گرفته و با اصلاحاتي برخي اعضاي نزديك به دولت از تركيب هيئت امنا خارج و افراد مستقل تري جايگزين شوند تا شائبه دولتي كردن دانشگاه آزاد منتفي گردد.

متعاقب اين اقدام، هيئت موسس دانشگاه آزاد نيز قرار است با صدور اطلاعيه‌اي موضوع وقف دانشگاه آزاد كه از سوي مقام معظم رهبري ابطال شده است را رسما اعلام و اين دانشگاه مطابق اساسنامه جديد مصوب شوراي انقلاب فرهنگي به فعاليت خود ادامه دهد.

گزارش‌ها حاكي است كه هيئت موسس دانشگاه آزاد هم به اين نتيجه رسيده است كه در دور جديد فعاليت دانشگاه بايد مديريت اين دانشگاه تغيير كند و ادامه مديريت جاسبي باعث بروز تنش و تقابل با دولت و مجلس مي‌شود و به وجود آمدن فضاي آرامش در دانشگاه آزاد نياز به حضور مديري بدون حاشيه را اجتناب ناپذير كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.